آهنگ جدید احسان دریادل به نام «حواسمو پرت میکنم وقتی بهت فکر میکنم»

خبری

آهنگ جدید احسان دریادل به نام «حواسمو پرت میکنم وقتی بهت فکر میکنم»

متن آهنگ حواسمو پرت میکنم وقتی بهت فکر میکنم احسان دریادل

راهمو کج میکنم رو به تو تا اخم کنی من بشم فدات بشم فدات!♫! حواسمو پرت میکنم وقتی بهت فکر میکنم نگیره هوات نگیره هوات!♫! ستاره هارو میچینم تک تکشونو میکنم نذر چشات نذر چشات!♫! وای اگه بهم نرسیم بی تو دلم میگیره دق میکنه برات دق میکنه برات!♫! دوس داشتنو میدونی دل منو میشکونی بهتر از هرکسیم ولی تو قدر نمیدونی!♫! بسپار دلتو دست من همه دردات مال منه همه غم هات مال من روزای خوب پای من!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/168246/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : dara